A Pedagógiai Program megvalósítása során végzett oktató – nevelő munka közös, minőségi, szakmai módszertani szervezését, stratégiájának kialakítását az intézményegységenként azonos fejlesztési igényű tanulók oktatását, nevelését végző kollégák által alkotott munkaközösségek végzik.
Feladatuk a formális és informális együttműködés erősítése a gyógypedagógiai munka során.
Szakmai – módszertani kérdésekben döntéseket hoznak, szakmai normákat alakítanak ki, programokat alkotnak, segítséget adnak az intézményben folyó nevelő és oktató munka tervezéséhez, szervezéséhez, ellenőrzéséhez.
Az intézményben működő munkaközösségek és vezetőik:
Munkaközösség | Vezető | |
1. | Gyógypedagógiai Óvoda szakmai, módszertani munkaközössége | Sipos Beatrix |
2. | Enyhe értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége | Soltészné Rőthi Andrea |
3. | Középsúlyos értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége | Vásárhelyiné Vígh Edit |
4. | Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek, tanulók nevelését-oktatását végzők szakmai, módszertani munkaközössége | Barta Zoltánné |
5. | Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola szakmai, módszertani munkaközössége | Kájel Árpádné Mokó Csilla |
6. | Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola szakmai, módszertani munkaközössége | Szabó Lászlóné |
7. | Kollégiumi nevelők szakmai, módszertani munkaközössége | Székely József |
7. | Környezetvédelem, sport és egészségnevelés szakmai, módszertani munkaközössége | Hornyeczki Ádám |